"Kedvenc" kommentek, valami ilyesmi a megítélés itthon az alkoholizmusról?
2017. január 18. írta: józanakaroklenni

"Kedvenc" kommentek, valami ilyesmi a megítélés itthon az alkoholizmusról?

Szia. 24 éves vagyok, lány, és 3 éve alkoholista. 2016 december 17.-e óta nem ittam. A függőségem minden momentumát, őszintén, kendőzetlenül követheted itt a blogon, a sikereket, és a kudarcokat is. Ezen kívül meg fogom osztani veletek a mindenféle gondolataimat, agymenéseimet is az élet dolgairól. A blogot három okból írom: 1, Ami a legfontosabb: nekem tényleg segít az írás. 2, A visszajelzések alapján nektek is 3, Borzalmas tévképzetek, sztereotípiák, hülyeségek vannak az emberek fejében az alkoholizmusról. Ha ezeknek legalább egy részét eloszlathatom ezzel a bloggal, már megérte billentyűt ragadnom.

A blog kapcsán kapok elég meredek kommenteket. 

Ezeket ti ritkán látjátok, mert igyekszem moderálni a hülyeséget, de úgy döntöttem közlök egy kis összeállítást a legjobbakról, már csak azért is, hogy lássátok, mi él az emberek fejében erről az egész alkoholfüggőség témakörről. Feketével a kommentek, alatta meg én. 

3922892.jpg

Szóval:

"Keress egy pasit aki a bebaszott csajokra gerjed, oszt meg is oldódott a problémád...;-)))"

Tulajdonképpen eléggé sajnálom,hogy ez nem jutott előbb eszembe, hosszú hónapokat pazaroltam erre a nem ivás témára, pedig már micsoda pasim is lehetne :D 

Az alkohol egy élvezeti eszköz, semmi más. Aki unatkozik, az bemagyarázza magának, hogy ő alkoholista. A cigaretta abbahagyása elvonási tünetekhez vezet. Az alkoholt simán abba lehet hagyni, csak tedd le a poharat. 

Abba sokan belekötöttek, hogy bagatellizálom a dohányzást, nyilván túl sarkosan is fogalmaztam, de azértajóégáldjonmármeg ...

Már a múltkor is akartam írni neked egy kommentet, csak én meg lusta vagyok, de nagyon.
Egy dolgot akarok neked rohadtul kihangsúlyozni: soha ne akarj magadnak se barátot, se férjet, se családot, és legfőképpen gyereket ne, de még csak haverokat, barátnőket se. Ha ezt megfogadod, akkor a többit felesleges is elovasnod, úgyis csak időpocsékolás. Azért ne akarj családot meg barátokat, mert egy szar alak vagy, minden alkoholista egy utolsó mocskos rohadék senkiházi féreg, és te sem vagy kivétel. Büdös is vagy, hiába tagadtad a múltkori posztodban, és ahogy írtad, még dagadt is. Ez utóbbival amúgy túl nagy baj nincs, mert ha egy fikarcnyit is szeretnéd magad, és lennél legalább egy kicsit is hiú vagy legalább nő és nemcsak egy véglény (de jó lenne), akkor adnál magadra annyira, hogy nem iszol, és talán visszanyernéd korábbi bombaformád (mert amúgy tutira veszem, hogy
egy vagány vonzó csaj vagy, különben nem írnál blogot az alkoholizmusodról). Hogy büdös vagy, a múltkor tagadtad, pedig szagold csak meg egy alkoholista illatát (testét, ruháját, lakását, vizeletét, székletét), meg egy nem alkoholistáét. Ha nem érzed a különbséget, akkor bizony te egy büdös alkoholista vagy. Én meg most egy hatalmas paraszt, de ez nem azt jelenti, hogy ökrök nélkül szántok-vetek egész nap (csak délelőtt és traktorral, délután asszonyt verek, részegen...)

Visszatérve a második mondatomra: én 30 éve élek együtt egy alkoholistával, tönkretette mindannyiunk életét, és már réges rég gyógyíthatatlan

Ez nem a teljes komment, de az utolsó mondatot elég fontosnak tartom az egész szempontjából. Na gyors letusolok mielőtt folytatom, mer'ugye büdös vagyok. 

Kisanyám: kötél, kampó nincs a közeledben? Mert így is megdöglesz, csak így, ha nem kötöd fel magad, sokkal lassabban, kínosabban és megalázóbban!:-)

Komolyra fordítva: van egy csomó ember, akik közé te is tartozol, akik túl gyengék, túl önállótlanok, túl semmire se jók. Belőlük lesznek a szenvedélybetegek, ők nyafogják végig az életüket, hogy nekik semmis e sikerül, ők nem tudnak semmi rosszból kikecmeregni.

Ok, tusolás, kötél, kampó. Pipa. 

"Hogyan tudsz segíteni az alkoholista rokonodon/barátodon?"

IRTOZATOSSAN pofan kell verni a buzit, az ertelmetlen felesleges konzumidiota tulfogyasztas miatt, vagyis kornyezetszennyezes miatt.
Es utanna mindannyiszor pofanrugni nekifutasbol, amikor pazarol. Es persze felhivni a figyelemet, a foldi kornyezet romlo allapotara.

Pokolian kösz.

Híres akarsz lenni blog.

Így van. A legfőbb eszközöm ehhez az anonimitás. (Lehet valamit szarul csinálok? )

Másfél üveg bor meg 2 sör az még alapozásnak is vicc, ha alkoholista vagy, rinyáló picsa. Ne vegyen alkoholt, aki ekkora balfasz.

Túl azon, hogy stílusból ötös alá, jó lenne már túljutni ezen a mennyiség hülyeségen, mert nem ebben nyilvánul meg, ha valaki alkoholista.

Nagy kamu ez az egész blog, ez a csaj sosem látott még alkoholistát. Elmondom neked drágám, egy alkoholista nem dolgozik, csak egész nap iszik. Reggeltől. Olvass egy kicsit, mielőtt kamublogot indítasz.

Így van ez. Az alkoholisták hobóként élnek az utcán, azt eszik, amit a kukában találnak, a földből élnek, tabis bort vedelnek, és kéregetnek a metrón. Aki vidéken van, az megszívta. Rájuk még a nap sem süt. 

Az alkoholizmust ugyanúgy abba lehet hagyni egyik pillanatról a másikra, mint bármi más tevékenységet. Aki nem képes rá, az jobb is, ha nem rontja a levegőt a világon. Szánalmas önigazolás ez a blog meg az összes komment. 

Ez esetben is őszintén érdekelne, kid volt alkoholista, hogy ennyire haragszol. 

Napi 1-2 üveg bor főleg 3 év alatt még nem alkoholizmus. Ha jól esik, idd nyugodtan! Nézz le reggel 6-kor valamelyik csehóba, na azok az alkeszok.

Ez tipikusan az, amit folyton beszélek - többnyire láthatóan a falnak - nagyon nagyon nagy tévhit az, hogy csak az 50-es, puffadt fejű bácsikáknak lehetnek alkoholproblémáik.El is "kell" ám odáig jutni. 

Hat aki egy mops-szot aranyosnak talal, ahelyett, hogy lapattal verne agyon ezeket a konzumiidiotizmus altal kitermelt torzszulotteket, az nem csoda hogy meg alkoholista is. Ugyanaz all mindket jelenseg hattereben, az undorito elkenyeztetett luxus tobzodas.

 Vagyok annyira gyengeelméjű, hogy elképzelésem sincs, mi az összefüggés az alkoholizmus, és a mopszok között. 

Nem értem ennek a blognak a célját. Jöjjetek össze ezzel a sok agyatlan kommentelővel, és basszatok be együtt. Ha annyi eszetek sincs, hogy élvezzétek a minőségi alkoholt, meg is érdemlitek egymást. 

De meg ám! ;) 

 

Nem akarom magam halálra ismételni, de néhány komment több megfogalmazásban is ismétlődött már. 

Megjegyezném, nem vagyok egy nebáncsvirág szerencsére, nem tud meghatni az ilyesmi, ha nincs benne semmi konstruktív. 

Azt viszont megmutatja, milyen szomorú a helyzet agyi fronton. Rosszindulat, előítélet, sztereotipiák, meg csóri mopszok. 

Na megyek tusolni. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://jozanakaroklenni.blog.hu/api/trackback/id/tr9512136581

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gondoltadvolna 2017.01.18. 21:08:12

"Így van ez. Az alkoholisták hobóként élnek az utcán, azt eszik, amit a kukában találnak, a földből élnek, tabis bort vedelnek, és kéregetnek a metrón. Aki vidéken van, az megszívta. Rájuk még a nap sem süt. "

:))))))))))))))))))

gondoltadvolna 2017.01.18. 21:11:26

Egyébként nincs mind kimoderálva, van pár amit láttam.

bajan 2017.01.18. 21:13:17

Ha letussoltal akkor azert lenne egy eszrevetelem meg a mopsz veres elott;-)

Vegyuk eszre hogy nem csak azok szenvednek akik isznak. Sot ok nem is szenvednek mindig. A kornyezetuk viszont igen. Ha az egymillio alkoholista melle csak 2 csaladtagot szamolok (hagyjuk hogy vannak kozos metszetek) akkor mar osszesen 3 millio magyar nyogi ezt a terhet. Ebbol kifolyolag a komentek azon resze melyek a tehetetlen duhre utalnak szerintem erthetok. Az oktatas ma itthon nulla igy az is ertheto hogy nem tudjak a gondolataikat kulturaltan kifejezni. (nem felmentem csak ertem oket!)

jorgos76 2017.01.18. 21:20:52

végigröhögtem, még ilyeneket, zseniálisak a megjegyzéseid !
bár, igazság szerint nem vicces, inkább elszomorító..

she_wolf 2017.01.18. 22:39:11

"Keress egy pasit aki a bebaszott csajokra gerjed, oszt meg is oldódott a problémád...;-)))"

Nem keresek. A jobb kéz mindig kéznél van, nem alszik be idő előtt,és nem pofázik.

"Az alkohol egy élvezeti eszköz, semmi más. Aki unatkozik, az bemagyarázza magának, hogy ő alkoholista. A cigaretta abbahagyása elvonási tünetekhez vezet. Az alkoholt simán abba lehet hagyni, csak tedd le a poharat. "

Napi tizensok óra munka mellett rommá untam magam, hát ittam. Pedig le is tehettem volna a poharat. Nagyjából a vízszintes homlokodra.

"Egy dolgot akarok neked rohadtul kihangsúlyozni: soha ne akarj magadnak se barátot, se férjet, se családot, és legfőképpen gyereket ne, de még csak haverokat, barátnőket se."

Gondolom, neked szép családod van, csináltál magadnak kistestvéreket.

"Visszatérve a második mondatomra: én 30 éve élek együtt egy alkoholistával, tönkretette mindannyiunk életét, és már réges rég gyógyíthatatlan"

Legalább annyira mint te, hiszen még mindig együtt vagytok.

"Kisanyám: kötél, kampó nincs a közeledben? Mert így is megdöglesz, csak így, ha nem kötöd fel magad, sokkal lassabban, kínosabban és megalázóbban!:-)"

De csak utánad! Fogadunk egy felesbe?

"Komolyra fordítva: van egy csomó ember, akik közé te is tartozol, akik túl gyengék, túl önállótlanok, túl semmire se jók. Belőlük lesznek a szenvedélybetegek, ők nyafogják végig az életüket, hogy nekik semmis e sikerül, ők nem tudnak semmi rosszból kikecmeregni."

Ehhez folyamatábra kéne, mert időrendben még részegen is sántának látnám az ok-okozati összefüggést, nemhogy józanul:)

"IRTOZATOSSAN pofan kell verni a buzit, az ertelmetlen felesleges konzumidiota tulfogyasztas miatt, vagyis kornyezetszennyezes miatt.
Es utanna mindannyiszor pofanrugni nekifutasbol, amikor pazarol. Es persze felhivni a figyelemet, a foldi kornyezet romlo allapotara."

Miért a kiszólás a buzikra? Ez nem az a blog. Semmivel sem környezetszennyezőbb inni, mint szétfingatni a marhákkal az ózonréteget, hogy te steaket zabálhass.

"Az alkoholizmust ugyanúgy abba lehet hagyni egyik pillanatról a másikra, mint bármi más tevékenységet. Aki nem képes rá, az jobb is, ha nem rontja a levegőt a világon. Szánalmas önigazolás ez a blog meg az összes komment."

Az életet is abba lehet hagyni egyik pillanatról a másikra. A levegőt te is annyira rontod, mint egy alkesz, sőt, még jobban. Az alkesz kevesebbet eszik, kevesebbet ürít. Nagyot mondtál, öblögethetsz:)

"Ugyanaz all mindket jelenseg hattereben, az undorito elkenyeztetett luxus tobzodas."

Igen, ez így igaz. A leszakadt régiókban is azért van annyi alkoholista, mert már minden luxus megvan, és nem tudják mibe tenni a pénzüket. A pácini bolt pénztárosa is azon gondolkodott, hogy vesz egy jachtot meg egy tenyészpár törpe spiccet, de inkább kannás bort iszik. Nincs vele annyi macera.

"Nagy kamu ez az egész blog, ez a csaj sosem látott még alkoholistát. Elmondom neked drágám, egy alkoholista nem dolgozik, csak egész nap iszik. Reggeltől. Olvass egy kicsit, mielőtt kamublogot indítasz."

Te meg hülye vagy, de az nem baj:) Olvasni inkább neked kellene. Ha tudsz egyáltalán, és nem csak tollbamondás a duma.

"Nem értem ennek a blognak a célját. Jöjjetek össze ezzel a sok agyatlan kommentelővel, és basszatok be együtt. Ha annyi eszetek sincs, hogy élvezzétek a minőségi alkoholt, meg is érdemlitek egymást."

Inkább egy gyakorló vagy már nem gyakorló alkoholistával innen, mint egy olyan szeszmentessel, mint te:D
Khmm..."minőségi alkohol..." Megint megy az úrhatnám stíl.

Tudod, kedves @józanakaroklenni, pár éve valami hasonlót írtam volna mint amit fentebb olvashatsz, jól megtámogatva nem imakönyvi jelzőkkel.
A decensebb kivonatot közöltem:)
Woody Allennel szólva:
"Soha ne vitatkozz idiótákkal ! Lesüllyedsz az ő szintjükre, és legyőznek a rutinjukkal."

És igen, az a helyzet, hogy ezeket a megjegyzéseket gyakran megkapjuk. Még mindig szégyenletes, még mindig takargatnivaló, ha valaki ilyen problémával küszködik. És segítség még mindig csak elenyésző, az is csak akkor, ha már ég a ház.
Félreértik, mert nem vagyunk büszkék arra, hogy ilyenek vagyunk, csak éppen nem hazudjuk az ellenkezőjét. És ebből a szempontból sokkal többet ér a szememben egy őszinte alkoholbeteg, mint egy nőverő, gyerekmolesztáló, kifelé a tökéletességet mutató szarházi!

józanakaroklenni 2017.01.19. 09:50:19

@gondoltadvolna: Igen? Próbálom majd visszakeresni. A mopszost pl direkt hagytam bent, mert az a blog történelmének csúcskommentje. A többi valószínűleg véletlen :)

józanakaroklenni 2017.01.19. 09:54:35

@bajan: Igen, ez számomra is világos.Viszont aki veszi a fáradtságot arra, hogy elolvasson 3-4 bejegyzést az eddigi tapasztalataim alapján nem szokott támadni, mert látja, hogy nem minden fekete meg fehér.
Hogy tehetetlen düh van egyesekben, azt teljesen megértem, és tény és való, hogy van, akin nem lehet segíteni. Az a helyzet, hogy ezzel az egész problémával - akár alkoholista, akár rokon oldalról - nincs eleget foglalkozva, azért él ennyi baromság az emberek fejében. Tényleg sokszor le vagyok döbbenve.

józanakaroklenni 2017.01.19. 10:02:55

@she_wolf: Nyugi, akinek ennyi esze van, vagy ennyi düh van benne, azoknak még nálunk is szarabb.

Kettős Billy (törölt) 2017.01.19. 10:53:48

""Keress egy pasit aki a bebaszott csajokra gerjed, oszt meg is oldódott a problémád...;-)))""
Vagy egy szittyós pasit... mélységesen megbántam. A vele töltött félév alatt lett még súlyosabb az alkoholizmusom. És átvert, összetörte a kocsim, eladta a roncsot lelépett a pénzzel.... ha otthon is volt és nem a kocsmába ült a cimbikkel, akkor is matta részeg volt.

she_wolf 2017.01.19. 15:49:42

@józanakaroklenni:
Én már régóta nyugiban vagyok:)
Csak szeretem, amikor leírnak valamit, amiről azt hiszik, hogy érv lehet. Nem tudnak érvelni. Aki igen, az itt van, és beszélget velünk. Akármelyik oldalról is szenvedi meg az alkoholizmust,
Mert legyen akár maga az alkoholista, akár a környezetében élni kényszerülő, és tűrő, szenvedő, segíteni akaró, ennek sokan látják kárát.
Az, aki jobb híján unalmában idejön és ítélkezve behányja a tutit, csak nagy pofával rendelkezik (de lehet tagadásban lévő ugyanúgy, mint érzéketlen szociopata, aki szarik mindenre és mindenkire).
Kezdetben még én is magyaráztam, süket fülekre találtam. Most már kb. annyit foglalkozom velük, mint ők velem, illetve én még annyi sem, mert gyűlölködni energiaigényes, és önző módon nem engedem, hogy belerondítson bársonyfinom lelkembe:)

Tudod, az ilyenekre szoktam mondani, hogy vagyok akkora kalap szar, mint ők, és majd ha észérvekkel alátámasztva képes velem építő jellegű vitában részt venni (mert én nyitott vagyok, és nem a szereotip dumát lököm végtelenítve), akkor újra leülhetünk tárgyalni. Addig pedig kapjabe!:P
Az ilyen ember véleménye pedig olyan, mint a segglyuk: mindenkinek van, de senki nem kíváncsi a másikéra:)

Burgermeister 2017.01.19. 17:54:16

@Kettős Billy: jesszus....az volt a 2.0 alkoholista, beteg világ..na m1ek, bontok egy vörösbort

she_wolf 2017.01.19. 23:15:05

@nem várt fordulat:
Már hiányoltalak, és örülök, hogy itt vagy!:)
Az irásodnak adj valami telenovellás/regényes/sorozatos címet, és számozd meg a fejezeteket:D
@józanakaroklenni azt hiszem úgyis kedveli a sorozatokat:)
(Nekem is van kedvencem:P)
Ha már sorozat, meg sztárok: a film nem valóság -bár ezt nem mindenki hajlandó elismerni. A valóságról a híradókból, és a pletykalapokból értesülhetünk, amikor megtudjuk, hogy hőn szeretett színészünk túltolt valamit -már megint, és nénós autók flottája vonult a házához, hogy vagy kórházba, vagy hullaházba szállítsa.
Meg amikor a lesifotókon látjuk, hogy egyik másik hogy bír kinézni ha elereszti magát. Akkor kiderül, hogy ők is csak emberek.
És eléggé káros dolognak tartom, hogy a high society életéhez szervesen hozzátartozó kellékként adják a karakterek kezébe a poharat éjjel-nappal.
Mintha csak azért innának, mert a doki azt mondta, hogy kell a folyadék a szervezetnek. De tudjuk, hogy ez senkinek sem árt, hiszen Hollywoodban és a Beverly Hillsen minden fizikai/kémiai/biológiai törvény elhasal:(

Jozef K. 2017.01.20. 06:14:48

Engem az ilyen hozzászólások - igazság szerint - nem zavarnak, nagy a káosz a fejekben ennek az egésznek a megítélésével kapcsolatban. De! Biztos sokan, akik fogyasztanak alkoholt, és idővel netalántán kicsúszik a kezük közül az irányítás, eljutnak egy olyan fázisba, ahol derengeni kezd nekik, hogy ez az egész nem oké (nálam is volt, évekkel ezelőtt). Segítséget a körzeti orvostól nem mernek kérni (én se mertem, mert tudtam, hogy az asszisztensének "hála" másnapra már a fél falu megtudná, miért mentem el a dokihoz; egyébként meg a rendelőben a falnak is füle van), illetve túl az említetteken nem mindenkinél egyformák a tünetek. Nekem pl. soha semmiféle fizikai elvonási tünettel nem kellett számolnom, mégis éreztem már régóta, hogy baj van. Csak tanácstalan voltam. Na mármost, amikor mód volt rá, hol kezdtem el információt gyűjteni? Persze, hogy az interneten. Tisztán még most sem látok az alkoholizmussal kapcsolatban, az viszont világos előttem: nem tolerálja a szervezetem az alkoholt, így nem fogyasztok. A konklúzió egyszerűnek tűnhet, mégis idő kellett megbarátkozni azzal a gondolattal, hogy nem ihatok. Nem egy kudarcba fulladt kísérletem volt. Visszatérve a gondolatmenetemhez: ha valaki, aki problémás ivó éppen most jön rá, és változtatni akar ezen az egészen, aztán kiírja mondjuk Gyakori Kérdésekre mi a gond (erre is van precedens), egyből jönnek az ilyen önjelölt megmondóemberek, és jól beledöngölik a földbe... Nem elég szerencsétlennek a problémája, hogy nem lát tisztán, még az ilyeneket is el kell viselni. Az is felettébb érdekes: sokan hivatkoznak az akaratgyengeségre, arra mennyire könnyű ezt az egészet abbahagyni, ennek ellenére megfigyelhető az emberek jelentős részénél, hogy a problémájukért másokat okolnak (nem akarok belemenni, milyen jellegű kifogásokat gyártanak, hiszen nem egy politikai blogon vagyunk). Ugyanakkor ebben - és más probléma megoldásában is - fontos szerepe van az önkritikának, annak, hogy az ember merjen szembenézni saját magával, gyengeségeivel, merjen, és akarjon is lépni a pozitív irányba.

SZETO 2017.01.20. 10:49:56

Hát vannak fasznyak emberek :/ de az ilyenekkel nem kell foglalkozni, amperkodik akkor rászólás amperkodik még egyet örök ban.

she_wolf 2017.01.20. 18:10:15

Lesz megint minden, címlapos a poszt.

józanakaroklenni 2017.01.20. 18:24:12

@she_wolf: Ismét kérem, a baromságokra ne reagáljatok, ki lesz úgyis moderálva.

Treff Bubi 2017.01.20. 18:35:35

Baszki, te nem a Bihari Viktória vagy?:D

józanakaroklenni 2017.01.20. 18:40:10

@Treff Bubi: Ő nem érne rá erre, forgatja a Tékasztorik filmet :D
Nem, de egyébként megtisztelő :D

she_wolf 2017.01.20. 19:04:28

@józanakaroklenni:
Irigy vagy:) Minden tutiság csak Neked?
Viccen kívül: teljesen igazad van!

bajan 2017.01.21. 05:36:15

Latom vas szigor van.

józanakaroklenni 2017.01.21. 09:27:56

@bajan: ha engem kerdezel nem elegge... A kimoderalt kommentben az uriember kifejtette, hogy mennyire szeretett italozni, megkemenyedtek a herezacskoi mar csak a kejtol h ihat, levarrt vagy 100 csajt, meg oboaorat tartott a diszko mogott... Ja es o nem fogalmazott ilyen konszolidaltan :)))))

bajan 2017.01.21. 10:09:49

Olvastam, egy barom.

A leirtaktol fuggetlenul, amugy sem kedvelem ha valaki csakbes kizarolag sajat magaro ir.

Johny Firpo 2017.01.21. 16:23:27

És az én hozzászólásomat mér teccett eltüntetni? Pedig aztán tényleg semmi csúnyát nem írtam.
Nem baj, majd most. Még a végén tényleg kiderül hogy gecik az alkoholisták. :/

jeanvaljan52 2017.01.21. 16:57:55

@józanakaroklenni:
Nagyon jó ötlet volt összegyűjteni, kicsemegézni, majd egy csokrot közzétenni ezekből a beszólásokból. Így új értelmet kap ez az egész. Így már nem pusztán bántóak Reád nézve (mert durvák és bántóak, de többségük csak a megfogalmazás miatt; a mondanivalót illetően nem is), amit ugye, mármint a bántó stílust, különben nem is könnyű elviselni, hiszen senkinek nincs joga ahhoz, hogy a névtelenség mögé bújva lövöldözzön Reád. Bármi legyen is a véleménye a témáról vagy Rólad vagy rólunk. De így kicsemegézve megjelentetni - külön élmény. Innentől szívemből kívánom, hogy éljék ki magukat továbbra is lesipuskásék, Te pedig gyűjtögess, csemegézz, és oszd meg velünk újra és újra az összegyűlt alkotásokat.

she_wolf 2017.01.21. 18:20:32

@bajan:
Írhatunk magunkról, hiszen más sem teszünk. Csak nem mindegy, hogy mit, és hogyan. Nem arról van szó, hogy simizgetni kell szegény alkoholbeteg mimóza lelkét, hanem arról, hogy meg lehet ám keményen és kritikusan is fogalmazni a mondanivalónkat úgy, hogy az értelem átjöjjön rajta. Lehet haragudni, dühösnek lenni, akár okolni is az alkoholistát a saját élete (és a mások életére gyakorolt hatása) miatt, és ezt maga a szenvedélybeteg is megteheti önmagával, de az valóban nem megengedhető, hogy minden faszfej itt kössön ki, megmondva a tutit a saját mocskát idezúdítva.
Vitázni jó, előre visz, eredményt hoz. A "mindenkinek kuss, én vagyok a faszagyerek és a seggemből hideg vizet nem ihatsz" stíl azonban nemkívánatos.
Legalábbis én így gondolom:)

Meg azt is gondolom, hogy akinek az a legnagyobb öröme az életben, hogy itt és így "megnyilvánul", annak ennyi is jár, megdolgozott érte:P

she_wolf 2017.01.21. 18:25:55

@Johny Firpo:
"Még a végén tényleg kiderül hogy gecik az alkoholisták."

Igen, azok! Attól a pillanattól kezdve, hogy összeállt bennü(n)k a kép. Mert onnantól kezdve erősebbek (vagyunk), mint egy divatpiás.

Mogrodas 2017.01.22. 04:15:22

Sziasztok!
Nekem csak annyi kérdésem lenne, ha nem túl indiszkrét, hogy véletlen vagy oka van annak, hogy lemaradt a bejegyzés elejéről az [azótaseittam] ,,jel"?

józanakaroklenni 2017.01.22. 09:30:08

@Johny Firpo: Azt nem tudom, azt miért tüntettem el, de az új kommented alapján nem biztos, hogy rossz döntés volt. 2 varia van:
1, Baromságot írtál
2, Véletlen nyomtam rá - szokásom, mert amikor megjön az értesítő e-mail a kommentről, közvetlen a komment alatt van 1 link. Azt gondolnátok, hogy az a link a kommenthez? Marhára nem. Az a "kimoderálom". Én meg áááálllandóóóóan rányomok már reflexből.

józanakaroklenni 2017.01.22. 09:32:43

@jeanvaljan52: Tervezek még ilyen összeállítást csinálni ha összegyűlik egy újabb adag, ami nem ennek az ismétlése :)

józanakaroklenni 2017.01.22. 09:34:45

@Mogrodas: Nem maradt le, csak átkerült a bemutatkozóba

Johny Firpo 2017.01.22. 09:50:40

@józanakaroklenni,

Pedig lehet hogy pont az a poszt menthette volna meg a csepp életedet, de most már mindegy. :D

Mogrodas 2017.01.22. 14:17:59

@józanakaroklenni: Oh, látom, elnézést és köszönöm.

józanakaroklenni 2017.01.24. 19:07:40

@nem várt fordulat: én annyira nem értem az ilyen kommenteket amúgy, és alkoholisták is mondanak ilyeneket, nem emlékeznek honnan indultak?
Szinte látom magam előtt, ahogy egy szellős tavaszi reggelen az addig maximum alkalmakkor ivó János szemei kipattannak, felpattan az ágyból, a homlokára csap csak úgy random a semmiből, és azt mondja " basszus én alkoholista vagyok". Aztán már csak remeg reggel 6-kor a piáért. Biztos én vagyok a tudatlan, ha ezt nem így látom :D

she_wolf 2017.01.24. 19:37:29

@nem várt fordulat:
Munkakezdő alkeszek. Az az alkesz pedig, aki otthon issza magát józanra meló előtt és még nincs a rendszerben, az nem is létezik. Lehet fényezni a statisztikát:(
Igen én is azt gondolom, hogy minden alkoholista egy rekesz sörrel, és 3 deci kerítésszaggatóval indította élete első alkoholfogyasztását, hiszen hogy is lehetne másképpen alkoholista?
Aztán pár év múlva hirtelen megvilágosodott, hogy jé, ő alkoholista, nahát!
(Gondolom, a szarkazmus átment:()

Veled mi van?:)

she_wolf 2017.01.24. 19:47:02

@józanakaroklenni:
A cefre gyilkolja az agysejteket is, abból meg csak annyi van, amennyivel megszülettünk:(
Hát hogy emlékezne az alkoholista, hogy mikor mennyivel kezdte, amikor az alkohol a rövid és hosszú távú memóriát egyaránt károsítja?
Agyrém... de legalább megmondja a tutit, hogy legyen mihez tartani magad.

Grimoardus Moxedanensis 2017.01.27. 14:59:25

Ó Istenem, ez borzasztó! Nem is bírtam végigolvasni. Soha nem értettem, hogy lehetnek emberek annyira gonoszak, hogy még külön veszik is a fáradságot ahhoz, hogy jól belerúgjanak valakibe...
Nagyon bátor vagy, rengeteg kitartást kívánok!

paffy 2017.01.27. 20:38:47

@Kistehén: ez a Tamás egy fantasztikus figura! Remélem nem probléma ha bemásolom egy blogbejegyzését, okulásként:
bonfire.blog.hu/2011/12/21/karacsonyi_jokivansagok_3#comments

she_wolf 2017.01.27. 23:08:36

@paffy:
Én önös érdekből nagyon örülök neki, a poszt pedig teljesen korrekt, őszinte. Köszönöm, hogy felhívtad a figyelmemet!

paffy 2017.01.28. 07:55:40

@she_wolf: Kistehén által javasolt videó megtekintése után kerestem rá a fiatalember blogjára, és hirtelen felindulásból osztottam meg ezt a bejegyzését. Nem is gondoltam végig, hogy beleegyezésük nélkül másoltam ide az oldalt. Most szeretnék elnézést kérni józanakaroklenni-től és Tamástól, hogy engedélyük nélkül osztottam meg az irományt. ( Nem reklámozás céljából tettem ). De annyira idekivánkozott és annyira tanulságosnak tartottam, hogy csak kapásból cselekedtem...
Korábban nem is ismertem ezt a blogert. ( Mondjuk a számítástechnikához nem nagyon értek). A videó megnézése után sem tudtam hová tenni az emberünket. Az lett gyanús, hogy az alkoholizmusról hasonlóan vélekedett, mint a blog írója. Úgy beszélt a problémáról, mint aki maga is végig ment volna ezen a dolgon. És igen...

she_wolf 2017.01.28. 20:52:22

@paffy:
Engem az fogott meg benne, hogy mennyire képben van ezzel az összetett problémával. Olyan dolgokat fogalmaz meg, amelyeket mi is, egyenként, a saját életünkből merítve. Egy alapos összefoglalónak gondolom, igaz, csak egyszer olvastam el. Majd visszatérek még később is elemezgetni.

Ha @józanakaroklenni kifogásolja a linket, biztos szóvá teszi, de ennek minimális esélyét sem látom, és pontosan azért, mert egy nagyon értékelhető írásról van szó. @józanakaroklenni célja pedig pontosan az, hogy aki "épeszűen" viszonyul ehhez a témához függetlenül az érintettségtől, lássa, hogy az alkoholisták általános, köznapi megítélése és a megbélyegzés mennyire csak azoknak terep, akik hirtelen ötlettől vezérelve jól megmondják a tutit, el sem gondolkodva azon, hogy mekkora zagyvaságot mondanak.
Akinek csak egy kicsit is komolyabb rálátása van a dologra, már a megközelítést is más irányból kezdi. És ehhez jó, ha a hasonló esetek mintegy párhuzamként és egymást erősítve jelennek meg.
Ha már az egészségügy és a szociális szféra nem tud törődni velünk, akkor vegyük a magunk kezébe a sorsunkat, és irányítsuk magunkat egymásra támaszkodva, név és arc nélkül. Mert jó kis kezdeményezés ez!:)

Goyo 2017.02.06. 22:14:21

Massive Attack klip a témában. Életkorod alapján nem tuti, hogy megvolt már:
www.youtube.com/watch?v=AIIovpUQiro
süti beállítások módosítása